2013. július 13., szombat

Befőzőautomata, avagy egy új játékszer a konyhámban

Most látom, hogy mennyire elrohant felettem (is) az idő, még január végén beharangoztam a folytatást a szelektív étkezéshez. Tudom, szegény ember aki ígérni sem tud :-), de most mégis ünnepélyesen megígérem, hogy igen, lesz folytatás. Csak egy kicsit elhavazódtam, de erről az új szerzeményről be kell számolnom mindenképp. :-)

Képek forrása: http://befozoautomata.hu/

Részletekkel nem terhelnék itt senkit - sem a blogot, sem az olvasókat, aki(ke)t érdekel, mindent elolvashat(nak) róla a befőzőutomata és opcionális tartozékainak oldalán.

A lényeg, hogy minden nemű gyümölcs és zöldség tartósítószer nélkül tehető el télire, vagy azokra az időkre, amikor már nincs szezonjuk, ezen kívül készételek tartósítására is alkalmas.

Sógornőm vett egyet tavaly, így volt alkalmam kifaggatni a tapasztalatairól. Ezen kívül ráakadtam a Facebookon is egy "erre szakosodott" csoportra, úgyhogy összegyűjtve az infókat, semmi sem mentett meg sem engem, sem a családi kasszát a beruházástól. :-) 

Már fel is avattam jó néhány dologgal, külön posztokban fogok beszámolni róluk.

Nincsenek megjegyzések: