2012. szeptember 5., szerda

Paradicsomi állapot

Igazságtalanság volna pont a paradicsomot kihagyni a képes beszámolóból, hisz igen csak nagyfogyasztók vagyunk, egészen pontosan én vagyok a fő kártevője a paradicsomlének. MrCic szerint tavasszal már azért pirosodik a szemem, mert annyi levet megiszok) :-D

Idén nem készült ketchup és zakuszka, mert az maradt tavalyról (a helyem meg igen véges), csak spagettiszósz (amiről már beszámoltam), meg lecsó és paradicsomlé.
Ezeken kívül találtam a dunsztban némi őszibarackot. ;-) Pedig esküszöm, nem is ez volt a jelem az óvodában. :-) Igaz, most rostos ivólé formájában fordult elő, mert ezek a barackok már túl érettek voltak ahhoz, hogy befőtt legyen belőlük.


S akkor a végére egy mai pillanatkép a kamránkról:

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Szép, méretes kamrád van:-) Jó sok minden elfér benne! Kell is, ahol ilyen kreatív a háziasszomy!

kastanie írta...

Elképesztő látvány a kamrád! Ha az enyém ilyen lenne, minden nap benéznék gyönyörködni.

Czkriszta írta...

Nagyon ügyes vagy!Saját termésű zöldségeket és gyümölcsöket teszel el? És még egy bugyuta kérdés. Már régóta figyelem a címkéket az üvegen.Sima papírra nyomtatod? És mivel ragasztod fel?

Cic írta...

Orsi!
Köszönöm. :-)

kastanie!
Hidd el, én is benézek. :-)) Sőt mi több, naponta többször is. :-)

Kriszta!
Paradicsomból sose tudok annyit termelni, hogy a téli szükségletet is ellássa, így azt veszem. A szőlő és az őszibarack az saját.
A címkék azok, aminek látszanak, vagyis címkék. :-) Öntapadósak, így nyomtatás után csak felragasztom az üvegre és annyi.